Урок 5-й. Як «рекламувати» себе в покері

Майк КароАвтор: Майк Каро (Mike Caro)
Джерело: Cardplayer magazine
Переклад: poker.org.ua

Опоненти хочуть приймати ставки

Більшість опонентів приходять в гру і шукають причину, по якій вони могли б прийняти ставку. Тому, ви повинні думати про них, як про покупців, які готові витратити свої гроші. Коли у вас сильна рука, думайте про цю руку, як про товар, який ви продаєте.

Гаразд. Тепер сам секрет. Ви заробите силу-силенну грошей в довгостроковій грі, якщо примусите опонентів хотіти прийняти вашу ставку, коли вони сумніваються – а чи не варто їм скинути карти. Звичайно, якщо у них буде нормальна рука, вони приймуть вашу ставку, так або інакше. Але якщо у них рука нижче середнього, вони можуть прийняти, а можуть і не прийняти. Примусити цих гравців прийняти вашу ставку, знаючи при цьому, що воні не прийняли б ставку іншого гравця з такими ж, як у вас, картами, і є частина гри світового класу! Тільки подумайте, наскільки більше грошей ви можете заробити, якщо зможете отримувати хоч би дві такі экста-ставки кожну годину.

Ні, не просто кивайте – дійсно задумайтеся. Експерти стверджують, що кращі і найбільш досвідчені гравці заробляють дві максимальні ставки за час. Інші говорять, що – дві мінімальні . Давайте візьмемо в середньому. Припустимо, що за столом 10/20 це буде 30 за годину, а в грі з лімітами 75/150 – це 225 за годину!

Це відмінне досягнення. І ви повинні бути дуже майстерними в багатьох сферах покеру, щоб досягти цього. При цьому, вам необхідна «допомога» слабких гравців. Але послухайте. 30 або 225 за годину – це мета багатьох кращих професіоналів, яку вони можуть досягти тільки після багатьох років тренування і навчання. І вони її часто не досягають. А я вам зараз, абсолютно відверто говорю, що ви можете отримати такий же, а може і краще результат, маючи всього декілька екстра взяток!

Але ви зможете вигравати ці ставки, тільки якщо правильно зарекомендували себе або прорекламували. Рекламування в покері це справжнє мистецтво переконання опонентів прийняти вашу ставку із слабкою рукою, тому що вони думають, що ви можете блефувати. Прийом полягає в тому, щоб блефувати набагато менше, ніж вони думають. Це, проте, не означає, що ви не можете вдало блефувати взагалі.

Прорекламуєте себе вдало – запрацюєте грошей, невдало – гроші зароблять ваші опоненти.

Робіть це правдоподібно

Коли рекламуєте себе, спробуйте зробити вигляд, що ви граєте в безтурботну гру. Якщо виявиться, що ви рекламуєте себе, це може здобути зворотний ефект. Прагніть не виходити з ролі, але і не перегравайте, інакше все це може виглядати просто смішно. Я бачив професіоналів, які намагалися рекламувати себе, граючи дуже тайтово (консервативно) і рідко програючи із слабкими руками. При цьому вони не забували упевнитися, що всі це побачили. Але ця «ви це бачили?!» стратегія виглядає дуже фальшиво. Дуже мало, хто на таке купиться .

Набагато краще, поводитися весело, залежно від того в грі ви чи ні. Вам слід робити маленькі ставки на середні комбінації. Ви повинні бути готовими до поразок і весело відбуватися жартами на них. Поведінка «я саме так і хотів ;)» або «ну і гаразд», викличе набагато менше підозри, і опоненти з більшим завзяттям «купуватимуть» вашу гру.

Будьте веселі, коли програєте

Як я тільки що говорив, ваші опоненти скоріше повірять у вашу гру, якщо ви сприйматимете поразки весело і не втрачатимете голову. Але, крім того, вони набагато спокійніше сприйматимуть власний програш, якщо ви не будете радіти з їх поразок. Будьте ввічливим переможцем і переможеним. Якщо вони, розіграли слабку руку і програли, ви можете переконати їх, що іноді теж граєте такі руки (і вам посміхалась фортуна).

Замість того, що б критикувати руку, яка мене «побила», як іноді помилково поступають деякі професіонали, я часто говорю: «Ухти! Я не думав, що у вас така комбінація. Вірите чи ні, але я двічі вигравав з такою ж рукою вчора. Я не завжди її граю, але я вражаюся, як часто вона виграє. Може це рука місяця?» Посміхайтеся і будьте веселі. Подумайте, наскільки відрізняєтьсяце поведінка від того, коли ваші опоненти відчувають себе незатишно із-за невдалої гри. Подумайте, також, наскільки більше ви зможете заробити на цих гравцях в майбутньому, тільки тому, що ви показали, що не критикуватимете їх за погану гру і просто тому, що ви нормально до них відноситеся (а вони до вас).

Все правильно. Опоненти зроблять для вас декілька екстра-коллов з руками «на межі» простого тому, що ви їм подобаєтеся. Але це відбуватиметься тільки тоді, коли вони будуть упевнені, що ви не дуже хворобливо сприймаєте поразки і що ви теж ризикуєте.

Якщо продовжуєте говорити про дивні розіграші, які у вас були (але називаєте їх хорошими розіграшами), опоненти будуть схильні вам повірити.

В кінці кінців, вони вже бачили таку гру у вашому виконанні.

Я отримую велику вигоду з одного або двох «галасливих» гравців. Я люблю показувати безнадійні руки. Вони повинні бути настільки абсурдними, щоб гравці запам’ятали їх і посмихалися над ними разом зі мною. Якщо я гратиму не дуже слабку руку, це не буде рекламою. Це саме те, що роблять всі інші, і вони цього не відмітять.

Коли ви вже добре граєте в «веселу» гру, ви можете скинути карти і описати безглузді карти, які «майже виграли», і опоненти думатимуть, що ви вони дійсно у вас були. Адже вони не раз бачили таку ж безрозсудну вашу гру на власні очі.

Досягти високого класу в цьому умінні – це майже мистецтво. Ви ризикуєте виглядати натужно і смішно, поки ви практикуватиметеся. Але мета виправдовує засоби. У ідеальному варіанті, ви рекламує себе одного разу, і опоненти думають, що ви граєте фривольну гру весь час. А це означає багато додаткових ставок (calls) для вас і вашого банкроллу.

Не стверджуйте, що ви блефуєте багато

Стверджуйте, що ви не блефуєте настільки багато, як всі говорять. Це дасть хороший ефект, і в це набагато легше повірити.

Будьте обережні, коли рекламуєте себя

Ваші витрати на рекламу можуть не окупитися якщо:

а) не всі уважно дивляться за вашою грой
б) у грі тимчасово бере участь мало ігроков
г) ви не збираєтеся залишатися в грі довго
д) ваша гра може бути перервана
е) гра дуже лузова і виглядає настільки скажено, що ваша реклама не зможе додати додаткових ставок.

У цих випадках я не утрудняю себе рекламою.

На турнірах

Не рекламуйте себе, якщо ваш стіл скоро буде закінчений. Рекламуйте (якщо взагалі рекламуєте) якраз перед підвищенням лімітів.

Рекламувати себе в покері – це мистецтво. Ви повинні практикуватися. У ідеалі, ви повинні добитися того, щоб про вашу гру говорили, тоді вам не доведеться розповідати їм самому. Коли це відбувається, ви можете значно збільшити свій прибуток. І ще раз повторю: ви повинні блефувати і рекламувати себе набагато менше, ніж думають ваші опоненти.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *