Про помилку Неграну на Main Event

Про помилку Неграну на Main Event

Світлина з Даніелем Неграну, лежачим на підлозі після вибуття з Main Event на 11-му місці, поступово стає культовою.

Читайте також: Даніель Неграну: все ще попереду!
На головній події WSOP визначилася Листопадова дев’ятка

Неграну написав у своєму блозі про помилки, яких він припустився на шляху, що обірвався за крок від фінального столу WSOP:

“Стаючи старшим, досвідченішим і сильнішим в турнірному покері, я здійснюю набагато менш грубі помилки, але від цього вони не стають менш значущими. Взяти професійний гольф, наприклад. Професіоналів відрізняє не стабільність нанесення ідеальних ударів, а значно менша грубість промахів, ніж чим у середньостатистичного гольфіста “.

Неграну не вважає, що припустився помилки у своїй останній роздачі, в якій заколлірував, а не 3-бетнув на блайнді з А4 проти рейзу з баттона. У результаті його топ-пару перетягнули на рівері. Даніель пояснив, чому вибрав колл, а не 3-бет:

  • цей колл трохи балансує мій діапазон коллу на блайнді;
  • я отримаю додаткове велью на постфлопі, коли попаду в туза (суперник не може чекать на борді з тузом);
  • я уникаю виставлення на префлопі в ситуаціях, де я майже напевно буду позаду з 35% еквіті.

Тож помилився Даніель в останній роздачі чи ні – судіть самі.

Даніель Неграну вибув з головного турніру WSOP-2015

Для Неграну завершився Main Event

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Оцініть цю статтю

Категорії: Новини покеру

Залиште коментар

2 Коментарі в "Про помилку Неграну на Main Event"

Слідкувати
avatar
 
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshock???cooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsad!?ideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
Сортувати:   нові зверху | старі зверху | за рейтингом
Winua
юзер

Цілої зустрічі не бачив, але в хедз-апі Негріану не повезло з виставлянням в ол-ін

Yarik_PRO_1
юзер

Я не вважаю, що Неграну неправильно вчинив!

wpDiscuz